Alates detsembrist on ajakiri Director lisaks Prisma, Rimi ja Selveri poodidele, Comarketitele ning sise-R-kioskitele saadaval ka Statoili suuremates bensiinijaamades üle Eesti. Directoril täitub 10. tegevusaasta, kuid jaekaubanduse lettidele jõudsime esmakordselt alles aprillis 2008. Oleme oma otsusega väga rahul, sest jaemüügist ostetakse üha sagedamini meie ajakirja.
Directori lugeja on nutikas, tundetaibukas ja keskmisest kõrgema sissetulekuga
Viisime läbi lugejaküsitluse. See koosnes 10 punktist ja me saatsime selle välja e-kirja teel, avaldasime oma e-ajakirjas ja Facebooki lehel. Lisaks elektroonilisele küsitlusvormile uurisime mõnda asja ka telefonitsi.
Directori lugeja osutus siis selliseks: keskmisest kõrgema sissetulekuga, vanusevahemik 21–50, keskastmejuht.
Kõige enam loeti meie novembrinumbrist järgmisi lugusid: „Minu äri 10 käsku – Janek Mäggi“, „Anette Kramer: unusta oma powerpoint ja räägi nagu inimene“, „Urmas Sõõrumaa“.
Tänutäheks loosisime heade vastajate hulgast välja ühe, kes sai kingituseks meie juubeliaasta tordi. Õnnelik võitja on Heikki Sal-Saller ja tema tiim kommunikatsiooniettevõttest In Nomine.
Täname kõiki vastajaid, eriti neid, kes leidsid aega ka telefoniintervjuu jaoks.
Väljavõtted tagasisidest:
*Olen Directorist saanud palju ja kasulikke näpunäiteid oma töö organiseerimisel, meeskonna juhtimisel ja visioonide paika seadmisel. Pean märkima, et Direktor on ainus ajakiri, mis mul koju tellitud, loen selle oma tihedas ajakavas alati otsast otsani läbi ning hakkan kohe kannatamatult järgmist numbrit ootama. Pole harv ka juhus, kui mõne mõtte ülelugemiseks otsin üles eelmised numbrid. Aitäh teile!
*Arvan, et hind ja sisu ei ole siiski balansis. Siiski võib öelda, et sisu kvaliteet on hea ja parimaid Eestis.
* Director on üldiselt mõistlik lugemine. Olen pidev tellija tööandja kaudu, kuigi loen ajakirja avaldatut valikuliselt. Ühele asjaolule tahaksin juhtida tähelepanu. Eestis on kujunenud/kujundatud olukord, kus mingid isikud ettevõtjate või juhtide seast on meedia tähelepanu all pidevalt. Samas on Directori tähelepanu alt väljas mitmeid selliseid ettevõtjaid, kes on eelkirjeldatutest oluliselt edukamad, jõukamad ja mõjukamad, kuid kellest ei kirjutata. Neid isikuid ja nende edulugusid võiks ka analüüsida ja kirjeldada. Üldiselt, jätkake samas vaimus. Edu!
*Praegune tunnetus Directorist – Eesti ajakiri, mis kirjutab Ameerika stiilis Eesti asjadest. Need kaks asja ei sobi omavahel kokku. Kunagine Kruuda Ärileht oli sobiv koht tõlgitud väliskirjanduse lugemiseks, kuid Directorist ootan enamat. Kõrge hind ju kergitab ootuseid ajakirja suhtes! Kuna teie lugejateks on eesti keele valdajad, soovitan mitte matkida välisajakirjandust – olge teie ise, kirjutage ausas ja otsekoheses eesti stiilis juhtimis- ja ettevõtluskogemusest!
Ole sinagi julge ja anna meile tagasisidet direktor@director.ee