Milline lugu müüb? Kuidas luua head lugu? Sellest kõigest “Lugude ajastul”!

Lugude loomisest on rääkinud palju pea kõik turundajad, teenindus- ja müügiorganisatsioonide liidrid, kuid ainult vähesed on sellega tegelikult hakkama saanud. Ometi on head lood need, mis jäävad hästi meelde ja levivad suust suhu. Kuidas luua head lugu? Kuidas jutustada lugu meeldejäävalt? Kuidas teha lugude rääkimisest süsteem, mis toetab müüki, turundust ja klienditeenindust?

12.-13. mail algab „Lugude ajastu.“ Esimest korda toimuvad korraga samas kohas nii Pärnu Turunduskonverents 2011, Pärnu Teeninduskonverents 2011 kui ka Pärnu Müügikonverents 2011.

Ainult Directori e-ajakirja lugejatele kehtib soodushind –  399 eurot, märksõnaga “Director” – homseni, 18. märtsini!

  • Matts Heijbel, Storytellers’ist on Rootsi antropoloog ja ajakirjanik, kes viimased 10 aastat on õpetanud ettevõtteid ja organisatsioone lugusid rääkima. Mattsi raamat „Lugude rääkimine annab brändile sisu“, mis inspireerib lisaks teooriale mitmete kümnete lugudega, ilmub ka tänavuse konverentsiraamatuna.
  • Alf Rehn on Soome äge noor juhtimisprofessor, esimene soomlane, kes maailma mõjukaima juhtivate mõtlejate nimekirja  Thinkers TOP50 Gurumonitori pääsenud. Organisatsiooniuuringute enfant terrible vürtsitab lugude loomise teemat erinevate hämmastavate lugudega, kus ohtlik mõtlemine ja valusad ideed on täielikult ettevõtteid muutnud.
  • Klientide kiitused ning lood sellest, kuidas meie toode teda aitas on alati hea võimalus lugude tekkeks. Veel parem võimalus on aga vead ja vigade parandus, millest tugevad organisatsioonid legende loovad. Eesti parimate teenindajate suurimad vead on sessioon, kus enda vigadest räägivad avalikult Starman, SEBE ja Sampo.
  • Väärtuste lood näitavad seda, kuidas ettevõtte töötajad teevad pingutusi väärtuste elluviimiseks. Kuidas panna tiimi pingutama erakordsuse nimel? Kuidas kuulata kliente ja viia oma väärtused nende soovidega vastavusse? Kuidas luua nii tugev kultuur, mille alusel õpetada kultuuri loomist ka teistele ettevõtetele? Kuidas viia väärtused oma töötajateni nii, et nad tegelikult ka nende järgi käituma hakkaks?
  • Visiooni lugudes juhib ettevõtte tegevust meie nägemus tulevikust. Olgu see siis kujutluspilt, millel on tugev jõud, või juba kangelaslikult elluviidud arengulugu.

Mis veel tänavu uut: Palju uusi formaate. Lühemaid lugusid Eestist. Õppimist ja oma loo rääkimise katsetamist.

Ja üldse mitte vähetähtis – oleme tagasi Kontserdimajas. Pärnu kevad nagu muistegi. Niisiis, edasi programmi juurde. Põnevad inimesed ja lood ootavad.   Põhjalikum programm ja registreerimine www.konverentsid.ee

Pärnu Konverentsid

Mõtted. Suhted. Aeg.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s