Milline lugu müüb? Kuidas luua head lugu? Sellest kõigest juba 20 päeva pärast “Lugude ajastul”!

Lugude loomisest on rääkinud pea kõik turundajad ning teenindus- ja müügiorganisatsioonide liidrid, kuid ainult vähesed on sellega tegelikult hakkama saanud. Ometi on head lood need, mis jäävad hästi meelde ja levivad suust suhu. Kuidas luua head lugu? Kuidas jutustada lugu meeldejäävalt? Kuidas teha lugude rääkimisest süsteem, mis toetab müüki, turundust ja klienditeenindust?

12.-13. mail algab „Lugude ajastu.“ Esimest korda toimuvad korraga samas kohas nii Pärnu Turunduskonverents 2011, Pärnu Teeninduskonverents 2011 kui ka Pärnu Müügikonverents 2011. Täienenud programm on juurde toonud palju häid esinejaid nii Eestist kui välismaalt.

  • Kuidas luua tühja koha pealt miljardilise väärtusega bränd? Räägib Craig Sams, maailma ühe tuntuma mahešokolaadibrändi Green&Black’s looja.
  • Kuidas värskendada väärika ning pika ajalooga privaatpanga kuvandit täiesti uudsel ning ootamatul moel? Oma kogemustest pajatab Gregory Birth BSI pangast.
  • Kuidas panna vaimustunult muuseumis käima nii koduperenaised kui noored teismelised? Nutikaid nippe annab konverentsilistele Marc Sands, endine Guardiani turundusjuht ning praegune Tate Gallery turundaja.
  • Mis on Zappose firmakultuuri saladus? Donavon Roberson, ettevõtte evangelist, paljastab edu tagamaid.
  • Kes on Krimelte Hundid? Ning mis lugu neil rääkida on? Jaan Puusaag, Krimelte juhatuse esimees, räägib oma loo.
  • Kuidas lihtsate võtetega läbimüüki ja turuosa suurendada? Matts Heijbel, Storytellersist on Rootsi antropoloog ja ajakirjanik, kes viimased 10 aastat on õpetanud organisatsioone lugusid rääkima. Mattsi raamat „Lugude rääkimise kunst“, mis inspireerib lisaks teooriale ka mitmete kümnete lugudega, ilmub ka tänavuse konverentsiraamatuna.
  • Alf Rehn on Soome äge noor juhtimisprofessor, esimene soomlane, kes on pääsenud maailma mõjukamate  mõtlejate nimekirja  Thinkers TOP50. Organisatsiooniuuringute enfant terrible vürtsitab lugude loomise teemat hämmastavate lugudega, kus ohtlik mõtlemine ja valusad ideed on täielikult ettevõtteid muutnud.
  • Klientide kiitused ning lood sellest, kuidas toode neid aitas, on alati hea võimalus lugude tekkeks. Veel parem võimalus on aga vead ja vigade parandus, millest tugevad organisatsioonid legende loovad. „Eesti parimate teenindajate suurimad vead“ on sessioon, kus omaa vigadest räägivad avalikult Jaano Inno Starmanist, Berit Osula SEBEst ja Tõnu Vanajuur Sampost.
  • Väärtuste lood näitavad seda, kuidas ettevõtte töötajad teevad pingutusi väärtuste elluviimiseks. Kuidas panna tiimi pingutama erakordsuse nimel? Kuidas kuulata kliente ja viia oma väärtused nende soovidega vastavusse? Kuidas luua tugev kultuur, mille alusel õpetada kultuuri loomist ka teistele ettevõtetele? Kuidas viia väärtused oma töötajateni nii, et nad tegelikult ka nende järgi käituma hakkaks?
  • Visiooni lugudes juhib ettevõtte tegevust meie nägemus tulevikust. Olgu see siis kujutluspilt, millel on tugev jõud, või juba kangelaslikult ellu viidud arengulugu.

Kavas on uusi formaate, täienenud programmis on palju häid lugusid meilt ja mujalt. On õppimist ja oma loo rääkimise katsetamist, ümarlauadiskussioone ning ärikiirkohtinguid. Hetkel on osalejaid juba üle 300! Tule Sina ka!

Ja üldse mitte vähetähtis – oleme tagasi Kontserdimajas. Pärnu kevad nagu muistegi. Niisiis, edasi programmi juurde. Põnevad inimesed ja lood ootavad.   Põhjalikum programm ja registreerimine www.konverentsid.ee

Pärnu Konverentsid

„Liidrite lood“

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s