Lihast kleit ja teised head turundusideed

Eestiski käinud turundusmees Martin Lindström kutsub Fast Companys kõiki turundajaid olema julgem: ärge heitke kõrvale ideid, mis esimesel hetkel tunduvad täiesti tobedad. Sest – eristu või sure! Ja kõike saab meeldejäävalt reklaamida…

Näiteks nii, nagu tegid Great Barrier Reef’i saare turundajad , kes panid üles saarevahi otsimise kuulutuse, lubades 150 000 dollarilist aastapalka. Vaata siia! See jõudis lühikese ajaga maailma juhtivatesse uudiskanalitesse, isegi CNNi.  Kokku sai kampaania nelja nädala jooksul meediakajastust 89 miljoni väärtuses. Polegi nii halvasti kulutatud 150 000 dollarit!

Teine suurepärane näide turunduses on Lady Gaga. Võib ju öelda, et ta on Madonna jäljendaja, aga see ei loe. 2010. aastal ilmus Lady Gaga nimelt MTV muusikaauhindade auhinnaõhtule toorest lihast tehtud kleidis. Vaata siia! 
Gaga ise seletas, et see sümboliseerib vajadust võidelda oma tõekspidamiste eest, ja märkis ära oma vastumeelsuse USA sõjaväe ärge-küsige-ärge-rääkige poliitika vastu.

Aga peauudistesse jõudmine läks talle maksma vaid ainult 2000 dollarit – nii palju see kleit maksis.

Nii et alati tasub turunduses kaaluda ka kõige tobedamaid, hullemaid, naljakamaid ideid, ütleb Martin Lindström.

Allikas: http://www.fastcompany.com/1797997/low-cost-marketing-australia-vegemite-lady-gaga

 

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s