Kui sa ütled, et ma olen eriline, siis ma ostan

Inimesed, kellele pakuti ühe eksperimendi käigus võimalust osta kohvikruus soodushinnaga, rõhutades, et just tema sattus väljavalitute hulka, kellele sellist hinda pakuti, tundsid selle ostmise vastu kolm korda suuremat huvi kui inimesed, kes teadsid, et allahindlust saavad kõik ostjad.

Uurijad Jerry M. Burger and David F. Caldwell Santa Clara ülikoolist selgitasid seda asjaoluga, et inimese enesehinnang on seotud sellega, et teda eristatakse kuidagi ülejäänud rahvamassist.

HBR Daily Stat, 20. detsember 2011

http://gpi.sagepub.com/content/14/5/671

Akendeta töökohas on lilled moes

Töötajad, kelle töölaua juures puudub võimalus aknast välja vaadata, panevad viis korda suurema tõenäosusega töökoha ligidusse  toataimed ning kolm korda suurema tõenäosusega looduspildid kui need, kes istuvad akna all. Nõnda kinnitab Tina Bringslimarki juhitud uuring Norra UMB-s (loodus- , keskkonna- ja bioteaduste ülikool). Ikka selleks, et kuidagi puuduvat loodusvaadet kompenseerida.

HBR, Daily Stat, 15. detsember 2011

http://eab.sagepub.com/content/43/4/469

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s